Nadchodzi jesień. Outfit z rajstopami w serduszka.


Powoli dociera do mnie fakt, że zbliża się do nas jesień. Zastanawiam się nad wyciągnięciem mojej parki, może nawet i sztucznego futerka, które byłoby zresztą idealne na tą porę, bo szczerze mówiąc ochłodzenie daje mi trochę w kość, choć na dworze jest ok. 10stopni. Zresztą, przecież na każdą pogodę narzekam. Upały mnie strasznie męczą, a gdy jest zimno mam ochotę zamknąć się w moich małych czterech ścianach, założyć na siebie masę ciepłych ubrań i popijając gorącą herbatę jednocześnie przeglądać moje ulubione blogi. Za kilkanaście dni dojdą do tego upojne wieczory spędzone przy nauce, aczkolwiek nie zamartwiam się tym za bardzo. Chyba coś ze mną nie tak, bo zawsze jarał mnie fakt, że wkraczam w nowy etap mojej edukacji (czyt. idę do nowej szkoły!). Cóż, chyba się starzeję. 





spódniczka zalando
bluzka http://www.zalando.pl/
 marynarka second hand
torebka second hand
buty primark
naszyjnik primark

Etykiety: