Skórzana ramoneska i kapelusz. Biało - czarny outfit ze sportowymi butami na co dzień.


Witajcie! Trudno nie zauważyć, że powoli odchodzę od dodawania tutaj outfitów. W wakacje planowałam nadrobić te zaległości, ale jednak nawarstwiło się dużo rzeczy na raz i nie dałam rady. W dodatku nadal trzyma mnie przeziębienie. W najzimniejszym okresie jesienno-zimowym planuję w ogóle nie dodawać tutaj outfitów. Po ostatnich zimowych zdjęciach, do dziś jestem niewyleczona z choroby. Także, wolę sobie dać z tym spokój. Niebawem blog przejdzie sporą metamorfozę, ale o tym dowiecie się wkrótce. Dziś pokazuję outfit jaki miałam dziś na uczelni.
Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco, śledźcie mnie na instagramie: TUTAJ





skórzana ramoneska bershka
torba bershka
t-shirt h&m
kapelusz h&m
okulary h&m
spodnie nelly
buty adidas zx flux



Etykiety: