Outfit z butami adidas ZX Flux


Ja i adidasy? Jeszcze miesiąc temu odpowiedź byłaby pewnie "nigdy!". Jedyne buty, które nosiłam do tej pory i mogę ja nazwać najbardziej zbliżonymi do sportowych były Conversy. Jednak potrzebowałam czegoś na teraz, bo trampki noszę raczej w lato. Zastanawiałam się nad botkami wiązanymi na obcasie, ale pewnie znowu skończyłoby się tak, że leżałyby w szafie. Jednak osoba, która porusza się codziennie samochodem musi mieć wygodne obuwie i dlatego zdecydowałam się na buty Adidas ZX Flux. Są mega wygodne, więc jestem bardzo zadowolona. Dziś możecie je zobaczyć w stylizacji na co dzień. Nadal jest dosyć chłodno, więc postanowiłam założyć modne ostatnio połączenie kurtki skórzanej z futrzaną kamizelką i sweter. Dajcie znać w komentarzach co myślicie o tym połączeniu.
P.S. Utworzyłam ankietę dotyczącą mojego bloga, więc kto jeszcze nie głosował, zapraszam tutaj

Zapraszam także do zadawania pytań na zapomnianego ask'a i instagrama.




futrzana kamizelka bershka
skórzana kurtka sheinside
sweter sheiside/
spodnie nelly
torebka oasap
buty adidas zx flux allegro

Etykiety: