Przyjmę zamówienia z Aliexpress




Przyjmuję zamówienia z Aliexpress.com

Chcesz zamówić, ale nie masz możliwości, boisz się lub nie wiesz jak?
Zgłoś się do mnie.
Robię zamówienia dla każdego osobno, nie zbiorczo.
Jestem tylko pośrednikiem, rzeczy przychodzą bezpośrednio do Ciebie.
Ciągle zamawiam, także nie wysyłaj mi wiadomości aby się upewnić. 


Proszę aby zgłaszały się tylko zdecydowane osoby, a nie takie, które po otrzymaniu moich danych jednak rezygnują, bez powiadomienia mnie o tym!

Wyślij do mnie wiadomość email na adres:
mylittlee@interia.eu

Zawierając informacje:
- Linki do wybranych przez Ciebie rzeczy + rozmiar i kolor
Uwaga! Jeśli dana cena podana jest w przedziale, kliknij rozmiar i kolor, wtedy pojawi się jedna kwota
 -Twoje dane (bez polskich znaków):
imię, nazwisko, ulica, numer domu, kod pocztowy, miasto, województwo, numer telefonu

Następnie podliczam kwotę jaką musisz wpłacić na moje konto.
Przeliczam po kursach mojego banku, więc proszę nie pisać, że wam "wyszło" inaczej. NIE POBIERAM DODATKOWYCH OPŁAT, ponieważ nie jest to moją działalnością. 

Gdy pieniądze znajdą się już na moim koncie, wtedy robię dla Ciebie zamówienie, które będzie wysłane bezpośrednio do Twojego domu.


UWAGA!
Po otrzymaniu przesyłki koniecznie napisz do mnie i poinformuj mnie czy wszystko się zgadza, a ja zaznaczam na stronie, że wszystko jest ok i dopiero wtedy sprzedawca otrzymuje Twoje pieniądze. 
Jeśli jednak coś później nie jest w porządku, żądamy zwrotu pieniędzy lub otwieramy spór.

Proszę również aby samemu pilnować czasu. Jeśli po miesiącu nie ma przesyłki napisz do mnie abym sprawdziła co się z nią dzieje. Jeśli minie czas czyli ok. 60 dni a Ty się do mnie nie odezwiesz, aliexpress automatycznie zaakceptuje, że rzecz do Ciebie doszła. 


Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, piszcie. 


Etykiety: ,