Spodnie boyfriendy - stylizacja #1


Witajcie! Po dosyć długiej przerwie w końcu znalazłam chwilę czasu na zrobienie zdjęć i dodanie nowego wpisu. Niestety koniec semestru na uczelni sprawia, że ma się na głowie głównie naukę lub jak kto woli "naukę". Niektórzy pewnie wiedzą o co chodzi. W moim przypadku bywa różnie, czasami ciężko mi się zmotywować i mimo, że notatki, książki i zeszyty leżą pootwierane wkoło to i tak wolę odświeżać facebook'a. Przecież i tak można się poprawić we wrześniu. W poprzednich semestrach (a było ich AŻ trzy! haha) nie wyobrażałam sobie poprawiać czegoś w trzecich, piątych czy dziesiątych terminach, czy nawet w tym wyżej wspomnianym, okropnym wrześniu, no ale...z biegiem czasu wszystko jest takie realne. A to wszystko przez brak motywacji i czyste lenistwo.
Dosyć już o tym. Stylizacja ze spodniami w stylu boyfriend, pozwoliła mi na przełamanie się, aby nosić szerokie spodnie, bo nie wiem czy o tym wspominałam, ale wręcz nienawidzę kiedy spodnie nie są idealnie obcisłe. Czasami nawet rozmiarowi 32 mam coś do zarzucenia, ba, nawet bardzo często. Zapraszam do obejrzenia zdjęć, a ja uciekam do nauki. Udanego weekendu!

Zapraszam do obserwowania mnie na instagramie TUTAJ, oraz do zadawania pytań na ask'u TUTAJ.





spodnie frontrowshop
t-shirt reserved
torebka blackfive
buty h&m
biżuteria bershka

Etykiety: